Laptop újraszüzesítve

 A mai napon tragédia történt: behalt a laptopom. De úgy totál. Már a levegőben volt a katasztrófa egy pár napja, csak nem vettem elég komolyan az intő jeleket. Több eszem is lehetett volna, mivel ez  már másodszor fordult elő, még gondoltam is rá, hogy legalább az adatokat ki kéne írni egy-két DVD-re, mert baj lesz itt, nem is kicsi. De hát nem tettem, mindig csak halogattam, mondogattam magamnak, hogy "majd holnap". Meg is lett az eredménye: épp a Youtube-on nézegettem videókat, amikor egyszer csak kaptam egy szépséges kék monitort, aztán leállt az egész hóbelevanc. Nincs kedvem részletezni, mit kínlódtam ma egész délután, hogy használható állapotba juttassam a gépemet, elég csak annyi, hogy minden lehetséges módszert kipróbáltam, indítás normál módon, indítás csökkentett módon, ilyen-olyan javítási lehetőségek, de odáig sehogy nem jutottam el, hogy a cuccaimhoz hozzáférjek. Végül hallgattam a "Press F11 for Recovery" felszólításra, és más megoldás nem lévén, visszaállítottam mindent az eredeti állapotra. 

Így lett egy "majdnem szűz" gépem, bár ahogy látom, az E meghajtó nagyjából megmenekült. Ez mondjuk nem nagyon vigasztal, mivel már régen leszoktam annak a használatáról a kevés hely miatt. Érzékeny búcsút vettem a fotóimtól, jegyzeteimtől, naplózott beszélgetéseimtől, filmjeimtől és zenéimtől. De ami a legjobban fájt, hogy a "könyvem" is elveszett. Hónapokkal ezelőtt elkezdtem írni egy kisebb regényt, ami egyelőre ugyan csak pár félkész fejezetből, és egy befejezett fejezetből állt, de úgy éreztem, jó az, amit csinálok, és nem kis munkám volt benne. A filmeket, zenéket nem sajnáltam, ezeket hamar meg tudom újra szerezni, de a saját szellemi termékem... Na azt sehonnan nem kapom már vissza. 

Ezen kívül fájdalmasan érintett, hogy a kedvenc játékom, a Burger Time Deluxe is az enyészeté lett. Pedig már majdnem a végénél tartottam. 

Olyan most a laptopom, mintha sose használta volna senki. Na oké, már nem egészen olyan, az Explorert első dolgom volt Chrome-ra cserélni, illetve vírusirtót leszedni, de ezen kívül tényleg olyan az egész, mint valami sivatag. 

Címkék: hiba laptop javítás elromlik @ 2011.07.31. 21:02

A bejegyzés trackback címe:

https://keverve.blog.hu/api/trackback/id/tr893115178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása