Holnap megint az a fránya kukorica...

Hmm, múlt héten csak egy napot tudtam menni, és nem is bántam. De holnap ismét vár rám a kukoricaföld. Hurrá... Mindegy, a pénz mindig jól jön, szóval azért annyira nem sír a kicsiny szám.  De ebben a melegben még itthon heverészni is lusta vagyok (azért az már egy szint), nem ám, hogy még valami fizikai aktivitást mutatni. Nem baj, fogyi-tábor vol. 2. 

Amúgy tényleg megkukulok már ebben a melegben, ez ELVISELHETETLEN! Ma annyit tettem, hogy fel-alá járkáltam a lakásban, és egy vizes ronggyal csapkodtam magam. Kéne ide olyan permetkapu, amilyen a belvárosban van, azt tegnap elmentünk csekkolni, áhhh, egész nap tudnék ácsorogni alatta. Egyszem gyermekem meg is ígérte, hogy ha nagy lesz, akkor vesz nekem olyat :) Mondjuk mindenről megígéri ugyan ezt, amire azt mondom, hogy tetszik :) Eddig van a listán egy piros cabrio Cadillac, egy tengerparti luxusvilla, egy új konzervnyitó, egy Stephen King könyv és egy Chloé táska :) Kíváncsi vagyok, milyen képet vág majd, ha 30 éves korában emlékeztetem rá, hogy mit is ígért :D

Címkék: munka gyerek meleg kánikula kukorica @ 2011.07.11. 19:30

A bejegyzés trackback címe:

https://keverve.blog.hu/api/trackback/id/tr343058437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása