Fáradt vagyok, zombi vagyok

Ma történetesen hajnali négykor keltem, ugyanis innen kicsit messzebb van a melós busz, mint a másik lakásból. Széjjel van vágva a kezem (elnézést a tökéletesen magyartalan mondatszerkesztésért, de nincs rá kapacitásom, hogy szebb formában írjam le), mert ugye a rohadt kukoricának vág a levele. Még mindig ugyan azt a rohadt táblát nyomatjuk, holnap pont egy hete. Címer már nincs benne, most csak csekkoljuk, hogy hol maradt esetleg mégis. Ennél unalmasabb nincs a világon, ráadásul tré meló ez a rész, mert a beletört címereket kipiszkálni nem egy leányálom. Ja, és ma cca 13 embert rúgtak ki, csak az én csapatomból. A többiből még ki tudja mennyit. Rám még nem került sor, nem tudom, hogy ennek örüljek-e vagy inkább se. Jó jó, kell az a rohadt pénz, és igazából azt a részt, amikor ténylegesen címerezünk, még szeretem is, de azt, amit ma csináltunk, hát mocskosul utálom, ráadásul nem tetszik az a műsor, hogy felkelek hajnali négykor, és mire hazaérek, már jobb esetben is öt óra van délután. Ha az lenne a szándékom, hogy napi 8 órát aludjak, pontban este 8-kor le kéne feküdnöm, azaz összesen 3 órát töltenék úgy itthon, hogy ébren vagyok. Az mi? Hát az semmi. Arról nem is beszélve, hogy az ujjaim mellett (amik jelenleg full sebesek, véresek) tiszta piros a lábszáram (gumicsizma áldásos hatása), piros a szemem környéke, mert ott is vágnak a levelek, és szintúgy piros a nyakam és még alatta is, hiába a kendő. Ja, és tenyérnyi darabokban hámlik a bőr a talpamról.

Most komolyan, nem hisztizni akarok, de mikor fogok én pihenni? Mármint ez a rohadt címerezés pont addig tart, amíg bölcsi is van. Utána ugyan pihenhetnék, de ezt egy majdnem négyéves mellett nem nagyon lehet. Oké, biztos én vagyok szar szülő, de nagyon tudnám értékelni, ha legalább 3-4 napom lenne úgy a nyárból, hogy reggeltől délutánig a saját dolgaimmal foglalkozhatok, pihenhetek, stb. Jó, volt ilyen, amíg nem dolgoztam, de én konkrétan ezt a tetves munkát akarnám kipihenni.

Ma már azzal jöttem haza, hogy én holnap tuti nem megyek dolgozni. De azért na, megyek, mert tényleg kell az a rohadt pénz. Viszont a szerdát skippelem, ez fix.  

A bejegyzés trackback címe:

https://keverve.blog.hu/api/trackback/id/tr923039425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása