On nature... avagy a kukorica gyermeke lettem?

 Az elmúlt két napban a mezőgazdasági munka örömeivel ismerkedtem, ma viszont itthon vagyok, így van időm írni is minderről. Első nap, amikor hazaértem, azt gondoltam, hogy ez kibírhatatlan, meg fogok pusztulni, kész vége, nem csinálom tovább. Na persze azért mentem másnap is, és rá kellett jönnöm, hogy ez JÓÓÓÓÓ!!! 

Na persze nem annyira, de azért akkor is jóóóóóóó!!!! Szó mi szó, mire hazakeveredek, tipikus melós-szagom van, retkes vagyok, és fáj minden porcikám, de szeretem ezt csinálni. Egy sor kb. 1 km hosszú, arra már nem vállalkoztam, hogy megszámoljam, hány növény van egy sorban, de biztos rengeteg sok. Őszintén megmondom, én valójában szeretek monoton munkát végezni, ha fizikai munkáról van szó. Főleg így, hogy közben zenét hallgatok. Na kérem, telót teleraktam Matisyahu számokkal (amúgy is óóóriási nagy kedvencem), és a tegnapi nap nótája a következő lett:

Azt hiszem, egészen passzentos is ehhez a munkához. Rá kellett arra is jönnöm, hogy ha a megfelelő zenét hallgatom, gyorsabban megy a meló. Mármint nem az időt érzem úgy, hogy gyorsabban telik, ahhoz bármelyik kedvenc zeném tökéletes, hanem egyszerűen vannak számok, amik megadják a tempót. Ja, ez a másik: 

Azt amúgy sem tudom elégszer elmondani, hogy Matisyahu zenéjét mennyire nagyon nagyon nagyon nagyon szeretem. Bármilyen hangulatomhoz rendelkezik hozzá párosítható számokkal, arról nem is beszélve, hogy ha nagyon fáradt vagyok, vagy nagyon nyűgös, vagy nagyon ideges, vagy nagyon szomorú, akkor nagyjából semmi más zenét nem vagyok képes elviselni. Amolyan igazi lélek-simi a számomra.

Nade, hétfőig nem találkozom a kukoricákkal, akkor viszont újult erővel vetem bele magam a munkába. Ma itthon maradtam pakolni, mert arra már munka után sem időm, sem energiám nem volt az elmúlt két napban, holnap pedig költözés!!! A mai lesz az utolsó éjszakám ebben a lakásban. Holnap már az újban alszom! 

Ehhez társul egy szomorú hír: hétfőig nem lesz se netem, se tévém =( Próbáltam péntekre már beköttetni, de azt mondták, leghamarabb hétfőn délelőtt tud kijönni a szerelő. De legalább hétfőn, mire hazatérek a kukoricák közül, már lesz minden :)

A bejegyzés trackback címe:

https://keverve.blog.hu/api/trackback/id/tr123026533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása