Holnaptól vár a kukorica!

  24 évesen megérem azt a napot, hogy kukoricát fogok címerezni. Jó, nem sír a szám, legalább valahova mehetek dolgozni, ahol fizetnek is érte, na de akkor is... Ma mentem szerződést írni, és hirtelenjében én éreztem magam kellemetlenül, amikor a többiek mondták, mikor születtek, és a többség kb. '95-ben látta meg a napvilágot. Most vagy az van, hogy szánalmasan öreg vagyok már, vagy az, hogy 24 évesen kukoricát címerezni ciki, csak éppen nem tehetek róla, de mifelénk ennél magasabb végzettséget (és munkatapasztalatot) igénylő álláslehetőség nem létezik. 

Na de éljen éljen, vár a busz holnap "reggel" 5:30-kor. Ja, és megtudtam, hogy 16:30-ra érünk haza. Ezt imádni fogom... :S

Az az egy dolog lelkesít, hogy legalább kapok némi pénzt augusztusra. Meg hogy megtapasztalhatom a mezőgazdasági munka örömeit :P

Címkék: diákmunka kukorica kukorica címerezés @ 2011.06.27. 18:50

A bejegyzés trackback címe:

https://keverve.blog.hu/api/trackback/id/tr103019613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása